23/3/08

Markoudis Markos Μαρκούδης Μάρκος

Δύο λόγια για εμένα .
 Ονομάζομαι Μαρκούδης Μάρκος και είμαι ο δημιουργός και διαχειριστής του blog (Hellas photography) , είμαι μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης  ,η καταγωγή μου είναι από το Δημητρίτσι Βισαλτίας Σερρών.

 Εργάζομαι ως οδηγός βυτιοφόρων στην CORAL GAS του ομίλου MOTOR OIL (HELLAS)
από μικρό παιδί μου άρεσε να βρίσκομαι κοντά στην φύση και όλα τα χόμπι μου ήταν πάντα κοντά σε αυτή.
Η ενασχόληση μου με την φωτογραφία άρχισε στα μαθητικά μου χρόνια, μετά την στρατιωτική μου θητεία στο πολεμικό ναυτικό παρακολούθησα μαθήματα φωτογραφίας ,όμως για αρκετά χρόνια μετά δεν είχα ασχοληθεί με αυτή έως το 2008 που άφησα πίσω μου τα προηγούμενα δυναμικά μου χόμπι (καταδύσεις ελεύθερη και αυτόνομη , enduro) και άρχισα σιγά σιγά να μαθαίνω για την ψηφιακή φωτογραφία και το συνδύασα με την αγάπη μου για την φύση και την άγρια ζωή.     
Τα τελευταία χρόνια η παρατήρηση και η φωτογράφηση της άγριας ζωής και της φύσης είναι μία ασχολία που με γεμίζει στον ελεύθερο μου χρόνο.
Αποφάσισα να φτιάξω αυτόν εδώ τον χώρο για να μοιράζομαι μαζί σας τις εικόνες που συνάντησα  και κατέγραψα με την φωτογραφική μου μηχανή κάνοντας πράγματα που με ευχαριστούν .

Δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό κόμμα ή πολιτική οργάνωση, η πολιτική μου θέση βασίζεται στην Δημοκρατία την Ισονομία την Δικαιοσύνη την αξιοκρατία την ασφάλεια των πολιτών και στην ελεύθερη ανάπτυξη της οικονομίας ,αγαπώ την Ελλάδα και υποστηρίζω τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό της ,φροντίζω και προστατεύω την φύση και την άγρια ζωή ,περισσότερο από φιλόζωος είμαι φιλάνθρωπος ,αν και εκτιμώ ιδιαίτερα τους ανθρώπους που αφιλοκερδώς προσφέρουν τον χρόνο και τις υπηρεσίες τους για το κοινό καλό εγώ δεν είμαι μέλος καμίας οικολογικής ή άλλης μη κυβερνητικής οργάνωσης. 

Σας ευχαριστώ που επισκέπτεστε την σελίδα μου ,και σας εύχομαι να περάσετε ευχάριστα τον χρόνο σας .

email :  markoudis.markos@gmail.com

"Copyright © – markoudis markos Photography . All rights reserved.

Δεν υπάρχουν σχόλια: